Thursday, June 3, 2010

Bila hatiku dan hati di jasad lain Berperang

Att to :: Hatiku

ko tahu tak hati kat sana tuh sanggup berkorban tuk ko....asal ko tak pasan2 lagi?..nape ko bebal sgt? hurmm...hati kat sana sanggup berkata :: 

" aku dah bersumpah apde diri aku sendiri aku takkan ade bf lain , kalau aku ade ngan ko...aku xtido langsung sebab aku risau kan ko....tpi ko ade fikir??! aku bukan nak ungkit...tapi aku nak kau tahu yang aku betol2 syg kan ko! "

hatiku,
ni semua silap ko....ko tak sedar ke yang dia dah byk berkorban tuk ko...sanggup buat ape jee..tapi ko buat selamber jee...! sedarlah hatiku!


flying to :: Hati disebelah sana

ko bagilah peluang untuk hatiku ini...dia mungkin tak sedar akan kesilapan dia...dia tak faham mungkin ape sebenarnya yang kau buat tuk dia adalah semata2 untuk pastikan yang ko sentiasa okay n saling mencintai...

tak semudah itu mungkin hatiku tuk melupakan kau wahai hati disebelah sana...ingat lah janji2 kita dulu...kalau dia ade buat silap bagilah dia peluang...dia hanyalah sekeping hati yang selalu tersilap perbuatanya...gerak hatinya kali ni mungkin tersilap...... hatiku masih sayangkan hati disebelah sana! seriusly....

Hanya Kau Yang Mampu!

1 comment:

chibi said...

cute jgak entry nih..;)