Wednesday, June 16, 2010

result.umah sewa.cinta.kenduri.keje ...duhh!

contoh jee

salam
at last aku berkesempatan juga tuk update blog aku nih stelah sekian lama menyepikan diri...haha..bz doe kebelakangan nih mane taknye ngan kenduri dah nak dekat ..ape lagi kerahan tenaga oleh ayah keatas ku..perghh! 

syukur..result aku walaupun tak DL smester nih tapi alhamdulillah  pointer naik n CGPA pon naik..n harap2 dpt diteruskan lagi dimasa akan dtg...uitm ko lah tempat aku belajar kehidupan..huhu
gambar hiasan hahaha

kalau korang tanya aku knapa cr umah sewa? ni jawapanya haha sem depan aku kena transfer puncak alam...weyh! haha kebaikan dia dekat ngan aku..keburukan dia no entertainment value meyh...mayb dia soh aku blajar kot..kikiki
aku dah jumpa umah sewa n aku harap suma okay lah kot..takde tipu2 n takde gaduh2...hehe puncak alam agak lah jauh gak...thinking cemne nak survive tapi boleh jee kot...huhu

gambar hiasan juga haha

partime keje...OMG! ade lah beberpa helai lagi nak buat..tapi u knoe wat!! virus menyerang dpt kaver half jee..macam mane lah nak berhadapan dengan owner nye..sah2 lah malu weyh! cemne ek? any solution? try my best lah type balik...sorry !

gambar hiasan jee ah

cite pasal hati nih macam sakit sikit..huhu aku memang jenis memendam...tapi pendam sorang2 memang sakit..tapi biarlah aku jee yang sakit.jgn ade org lain yang hatinye parah..biar aku luka badan drpada luka hati...susah nak pulih ko tahu..aduh..! mati aku cemni...perasaan hati ni takleh larikk...tetiba aku macam nak lebih2 plak nih..ahaks! yang penting aku nak dia tahu yang aku cintakan dia! n cinta yang dia ucapkan pada aku pastinya aku harap ia adelah sesautu yang ikhlas n jujur..! honesty is the best policy!

so, korang jgn jadi macam aku nih..prob all the way! haha..tapi pepandai kontrol emo..jgn asek emo nanti cepat tua muka hehehe.. jumpa lagi di entry akan dtg!
hehe

The END

2 comments:

MR. SYAH said...

semoga bergembira di puncak alam.. jengka pun xde entertainment pun.. heheh..

aku pun ske memendam gak..

Mohamad Fauzi Boko@Laganda said...

hahaha
biasalah doe...
nih sume dugaan!

thanx weyh