Sunday, May 30, 2010

ada ke.kekasih.dalam.senyap

oit...
ape cer korunk? aha..aku baru berkesempatan tuk update blog nih..
pergh...lepas buat ptime kat s.alam...balik kampong...memang aku bz gilee ngan kenduri lagi
Al-Fatihah kepada arwah Pak ngah aku yang kembali ke Rahmatu;llah pade hari rabu yang lepas...emm

ok..sambung balik...
pssst! aku jumpa soulmate weyh..tapi hahaha rahsia ah...kah kah kah
pergh movie besh gilee...prince of persia n nitemare on elmstreet...memang gempak!!

ape lagi movie baru pas ni..menunggu jee nih
aha!

buah hati ku (macam iklan susu anmum tak?) haha...jgn tension2 okies! mesti ade penyelesaianya...
wateva it is, ill always be on ur side...yeah! (jiwang gillleee) haha

dua hari lepas kenduri arwah kat umah...lame gile tak kumpol sume adik bradik..dpt play2 ngan anak2 buah..rindu gileeee... takpe 19hb ni kenduri Aqiqah kimi....sape2 yang bace blog aku nih...dtg ah eh..kat umah aku di johor..contact jee aku..aku gtahu alamat..
hehehe

tuh yang bizi memanjang..mengemas keliling umah..macam nak kahwen plak...ha..sebot pasal kahwen..skrg musim kenduri kahwen..ramai dah kawan yg sebaya ngan aku kawen... tetiba mak aku berseloroh ": ko bila nak kawen?" ahakz! nak terkeluar usus2 perot aku...mua lagi kot..aiyoyoyo!
hahah mak gurau jee tu kot

dok umah cuti nih takde lah sebosan yang aku fikirkan..sebab ade org yang selalu temankan aku walau ape jee yang aku buat! thanx! yeah~  my family anyway..hehehe

yang penting setia.kejujuran.kasih sayang.bertolak ansur kunci segala-galanya 

jumpa lagi lain kali weyh~

No comments: