Friday, May 14, 2010

home Sweet Home !!


oit!
akhirnya aku sampai juga di kampung halamanku yang tercinta ini hehehe... Pontian! yeah...penghujung benua asia..
walaupun aku merempit dari shah alam ke pontian ni...ditemani oleh rakan2 ku yang mahu ke segamat...tapi, syok doe! langgar biawak tengah2 hiway kat melaka tuh yang tak bleyh blah..hehe kelakar sungguh...
tapi yang tak boleh blah...Buntot aku leperr..hahahaa

besh doe knovoi reramai...jom ah kalau sesape yang kaki rempit nak join balik johor lain kali..wow! lega otak bila sampai kampung..jauh dri hiruk pikuk bandar n esemen...kui kui kui..tapi buhsan gak kekadang sebab takde fren yang biasa hangout..hehe...takpe...yang penting aku bersama parents aku skrg nih hehehe
tunggu Fruit2 son aku dtg umah...abeh ah dorg..merah ah pipi korang aku cubit...hehe

baju aku dah siap cuci...drawer dah siap susun...bilik bersih dr bersepah hahaa...yeah! lena tidor aku setiap malam...

home sweet home!!

life.cigarette

No comments: