Tuesday, May 11, 2010

miss my Fruit son...so much...!

Oit...entry kali ini..aku bukan saje nak menayang pict anak2 buah aku cuma nak gitaw korang ape persamaan aku ngan mereka nih...

u knoe wat, 1st My fruitson named Mohd Shahazhari bin Shahrizan :: nama glemernye (ayiee) merupakan anak kakak aku... n 2nd my fruitson named Mohd Syazwan hakimi bin zulkifli ..name glemernye (kimi) adelah anak abg aku...

 
My 1st fruitson 

:: Ayiee ::
ni aku nak cite sket...persamaan aku n ayiee nih amatlah ketara...


1st : dia lahir tak cukup bulan 7 month...(same macam aku...shh! rahsia weyh hahaha)
2nd : pernagai dia sebiji macam aku kalau nak tido...suka tekup bantal kat mata...(so, taklah terang sgt..gelap jee nak tido)
3rd : paling rapat ngan atok dia (means bapak aku lah).... aku pon dulu agak rapat lah gak ngan arwah atok (halid bin hj bulang)..Al-Fatihah...dah 7 tahun rasenye atok meninggalkan kami sekeluarga...sob sob sob...
4th : dia kecik comell pon macam aku dolu2...(refer gambar aku yang dolu2..seriusly sejibik..cuma comel aku lagi kot haish!)
5th : cara dia klentong nak ikot g jalan pon same macam aku time kecik2..mak aku cite ah...( macam ni dialognye : ...Abah! mak kate soh beli kan beras...beras dah abeh..hehe..padehal... saje nak ikot...hahaha)
6th : dia yang paling rapat ngan aku..kalau balik kampung..kat umah..aku lah yang paling diekori..hehe...mandikanye pon aku...nek moto pusing2 pon aku...myb sebab dak2 lahir tak cukup bulan nih ade 'bond linkage' kot hahaha



my 2nd fruitson

:: kimi ::

ade lah sket persamaan tak byk sgt macam ayiee...
1st : dia nih jarang nangis..tengok macam cool jee...macam aku ah..rasenye nanti dia mesti cool je besar nanti..hopefully
2nd : senyum dia lebar macam aku...hehe (comell)
3rd : tapi dia more to abg aku lah..perangainye ..(mak..aku ckp...harap2 yang baik jee ah) haha...
4th : muka dia ikot sebelah mak dia...cute doe...dah membesar sket nih..hehe (rindu gile kat dia..jarang jumpa..aku kat UiTM dia membesar hehe)
5th : mata dia tuh...pergh mata pemikat doe...aku rase besar nanti ni..mesti dia menjadi kegilaan ramai wanita...yang bertudung lah hopefully hehe
5th : hensem macam aku lah haha..no doubt!


saje je buat entry nih...(padehal..tengah packing bebarang..baju2 ngah bersepah2 kat bilik tuh..haha..nak balek kampung lusa nih..bye2 shah alam for next to month...hehe..n Pekan Tampok..here..im back!! kui kui kui
last but not least, as my conlcusion...i miss my fruitson so much!!hahaha pocoyo betol..

life.cigarette

No comments: