Saturday, May 8, 2010

malam yang ganjil...hahaha

malam ni...byk gile tragedi yang aku hadapi weyh..gile..

1stly, time aku nak g makan kat satu restoran nih...member2 aku punye meals sume dpt cepat..time aku lambat gilee..sampai kan aku terpaksa panggil akak sweater kembang ala2 model a.k.a waitress kat situ (katenye..) tanya mana makanan aku..ape lah...slow poke btol..huhu..aku dah naik sore sikit baru dtg makanan aku..bukan nak buat perangai cuma cubalah cepat sikit kann..bukan ramai pown order..hehehe
tapi aku suka restoran ni, sebab dia hire pekerja OKU weyh...dia SENGAU...(walaupun aku tak faham ape dia cakap) dia gigih doe... 

heheh..malas lah plak aku nak ceritakan cemne aku communicate ngan dia..nanti korang gelak..n aibkan dia plak...dia memang terbaik...walaupun macam tuh...dia still able tuk kerja...(kepada amin jangan gelakk!..ish ish ish..)

2ndly, time kitorg otw nk pergi amek baju cucian (kampung sangattt..hahaha) kat dobi...tetiba jemm panjang gileee kat area pusat komersial sect 7 nih...pergh...tahap gaban gak ah tunggu kan..suddenly, aku pasan ramai plak habang2 Polis kat sini...ingat buat roadblock...tapi dengan curosity perasaan aku ni...memandang2 ah kat diorg..(hahaha bukan scanning okies...) mengharap yang dorg akan bagi info..hampeh!..ktorg terus ke dobi..n after that, kitorg singgah sekejap depan tasik area situh...aku ngan macho nye..(memang macho doe aku ni ...hehehe) bertanya kat 2 org pompuan chantekk..kikiki

 dialog diantara aku n hakak tuh ::

aku :: hakak! ade ape kat sini kak...pesta tanglung ke? atau loy2 kratong...?hahaha..taklah..aku tanye "ape kes kat sini?"
hakak chantekk :: entahlah dengar cite ade org terjatuh dalam tasik ni...tak jumpa2 lagi...
aku :: huh?? haiyooo! okay hakak..thank you..love you... (tetiba...lah)

terkejut aku..rupanya..ade org mati dalam tuh..menakotkan..pastu aku tak taw ah ape yang abang2 polis tuh buat...n jumpa dah kot rasenye..patot ah siap ade bot...gile2..abang bomba ..aku tanye macam siott jee..no respon..maloo aku jee.. 

tuh jee entry kali ini...
very the pelik tragedi buah epal tuk aku malam nih...
hahaha

life.cigarette

No comments: